Momdiary Ben almayı düşünüyorum ne olur ne olmaz diye ama normal biberonlar bebişte meme reddi yapabilirmiş anne memesine göre daha kolay süt akışı olduğu içindi galiba nedeninden tam emin değilim o yüzden kaşık biberon alıcam isterseniz sizde bir araştırın ona göre kararınızı verirsiniz silikon uçlu kaşık biberon daha mantıklı geldi bana