Gmzzz123 bepanthol kullandım ben 25. Haftamdan sonra. Ama onarıcı bakım merhemi olandan yani krem değil daha yogun merhem olan. Hergün kullanmadım haftada 4 gün felan kullandım cildime çok iyi geldi. Bu arada doktoruma sormadım ama eczaneye sordum eczacı kullanabilirsin dedi. Yine de sorumluluk kabul etmiyorum yani sen sor doktoruna 😅