Omerbetul Hayirli pazarlar anneler....hamilelikte tirnak yiyip sıkıntı yasayan oldu mu veya bebeginde sıkınti olan oldu mu.aslinda yemekte degil koparip atmak...
Asilinannesi Omerbetul ben acayip yiyordum bıraktım ama bebeğim için herşey ve İnan’ın bir bayanı elleri gösteriyor zaman kaybetmeyin manikğre gidin ben öyle yapmıştım 🙏🏻
Hola Omerbetul koparip atsan da tirnak arasindaki mikroplar agzina giriyor ama guzel bir cozum olarak sahsen ben oyle kurtuldum duzenli jel tirnak yaptiriyorum❤️ Efsane de bakimli duruyor😁 eldivensiz de calismiyorum mutfakta😇
Omerbetul Aynen bayani gosteren elleri tirnaklari.ben birakiyorum geri basliyorum.bebegime zarari olur mu ondak korkuyorum.aslinda dedigim gibi yemiyorum.koparip atiyorum