Gebe33 Kızlar merhaba 32 haftalık gebeyim el ve ayaklarımda kaşıntı mevcut özellikle parmak araları kaşıdıktan sonra toplu iğne başı gibi su dolu kabarcık oluyor 😞test verdim ast alt normal çıktı yaşayan var mı böyle durumu neyden olabilir sizce
Sila66 Gebe33 suan ıctıgın ılac varmı benımde gecen gun antıbıyotı verıldı alerjım cıktı ılaca , bıraktıktan sonra rahatladım doktorum krem verdı
G_Ulzeki Gebe33 bende de var ama karaciğerdeki Bir diğer gebelikte yükseliyor .ondan dedi doktor .hatta dahliye Gastroenterolojie yönlendirme yaptı.
CerenB Gebe33 buyuk ihtimalle egzama olabilir canim gebelik oncesi vardi benim ellerimde ayaklarimda su baloncugu gibi cikardi gecmisti gebe olunca ellerimde ayaklarimda azdi iyice bazilarinda genetikte oluyor
esma_cengel Gebe33 geçmiş olsun canım benim de aynı şekilde parmak araları su dolu kabarcık oluştu çok kasindi tahlil verdim temiz çıktı hepsi en son yara lar artıkça cildiye gittim uyuz denildi kremleri kullandım şuan kasintim bitti çok şükür gece kasintin varmı yatağa girince
Gebe33 Yani rutin her zaman içtiğim ilaçları içiyorum demir omega 3 magnezyum ve d vitamini bir hafta önce idrar yolu enfeksiyonu çıktı ürocare diye bir ilaç aldım bir defalık
alparslansmother Gebe33 benimde normal çıktı dahiliye alerji ilaci verdi ama hala gecmedi cok kaşınıyorum her yerim yara bere oldu yaniyor cizdim hep tirnak izlerim var 28 den beri şimdi 29+5 ayaklarim avcumun ici bacaklarim sirtim göbeğim
Gebe33 Tekrardan test vermem lazım mı acaba safra asitlerinede bakılması lazımmış ama hastane yapmıyormuş özel labaratuarda yapılıyormuş😞bilemedim napsam ne etsem
esma_cengel Kaşıntıya sebep olacak kan testlerini istedi hem kadın doğum doktoru hemde acile gittim ikisde temiz çıktı genel olarak bütün kan değerlerine bakıldı
Hhcan Gece yanığı olabilir komşum anlatmıştı bi kaç kez şahit olmuş okuyordu gece yanığına geçiyordu. Hamilelerde sıklıkla olduğunu söylemişti