Elifmstf555 9:24 te bebeğim doğdu 10 da ben çıktım odadan midem falan bulamamıştı benim ameliyatta ama hemşireler olduğu için söylediğim an ilaç verdiler serumdan ayağa kalkma anında da benim sadece gözlerim karardı onun haricinde acıyı çok hissetmedim hemşirelerle yürüdükten 1 saat sonra kendim yürümeye başladım tek başıma ne kadar yurursen gaz bakımından o kadar iyi bebeğini kucağına aldığın an aç kalmasın pişik olmasın gözüne ışık gelmesin derken unutuyosun zaten kendi acını 🥹