İlk doğum yaptığım günler göğsümün ucu böğürtlen gibi oldu. Minik baloncuk gibi, onu taktım gerçekten iyi geldi. Bazen bi çıkarıyodum içi süt dolu, bazende kendim içine göğsümden süt sıkıp öyle takıyordum. Hemşire söylemişti, süt iyileştirir diye. Güzel bişey yani
Hem onu hem göğüs Kremi kullanma ama. İkisi birleşince oksitlenme yapıyo