Merhaba hanımlar yarın sabah saatlerinde doğumum var spinal sezeryen olacağım ikinci kez ve açıkçası korkuyorum ilk doğumum aslında zor geçmedi ama ister istemez tırsmıyor değilim 😞bir kızım var 4 yaşı da onu arkada bırakıp gitmek beni çok üzüyor babaannesi bakacak sağolsun ilk defa ayrılıyoruz kızımla. Bana dualarınızda yer verirseniz sevinirim. Rabbim hepimize kolaylıklar versin