christmasvibes merhaba kizlar benim 2 nisanda yumurtlamam oldu. Adet tarihim tahmini 12 nisan. Yumurtlamadan sonra testi yapmaya devam ediyorum ancak yine boyle koyu cikiyor sizce normal mi bu
Berel06 christmasvibes canım umutlandırmak istemem ama hamile olabilirsin Ben de ovülasyon takibi yapmıştım regle dört gün kala tekrar ovulasyon yaptım gene böyle çıkmıştı gidip hemen kan vermiştim ve çok şükür hamileydim
sehrengiz_8 christmasvibes canım gebe olman için ya da yumurtlama diyebilmek için t çizgisi c çizgisinden aynı ya da daha koyu olmak zorunda seninkinde öyle bir durum söz konusu değil
esmerella37 christmasvibes benimde hep boyle oluyor nedense adete yakın pozitif oluyor ama gebelik olmuyor sizin inşallah gebeliktir
christmasvibes Berel06 bu kadar erken gebelik olur mu kendime soz verdim 12 sinden once gebelik testi yapmicam diyede 🥹
minikmucizeemaak christmasvibes aslında yumurtlamadan sonra 10 günden sonra genelde çıkıyor bende hep kan verdim hem de ovülasyonla da denedım benımd koyuldu çok şükür hamileyim bence bi dene yine de gebelik testi regline 3 gün kalmış zaten
Berel06 christmasvibes olur neden olmasın diyorumya dört gün kala ovulasyon yaptım test pik yapmıştı o şekilde öğrendim
minikmucizeemaak christmasvibes ben regliden 5 gün önce öğrendim 6 Nisan regliydi 30 unda test silikti kan 1.20 negatifti 1 inde kan 12.58 oldu testte bi tık daha belliydi ama benim yumurtlama 21 inde çatlamak üzereydi doktor söylemişti yani yumurtlama üzerinden 11 gün geçmişti
christmasvibes minikmucizeemaak cok sagol canim evet ben hep takip ettim gordum postlarini darisi insallah basima benim yumurtlama bu ay 23. Gunde oldu biraz gecikti o yuzden gebelik testi yapmak istemedim biraz daha bekliyim diyorum 🥹
minikmucizeemaak christmasvibes İnşAllah sağlıkla canım ❤️🫶🏼 Benimde tek dileğim sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak bebeğime🤲🏻 Evet yumurtlamanın üzerinden çok geçmemiş beni de o şaşırttı yoksa ben regliye az kalmış ama geç yumurtladıgın ıcın reglide gecikecek muhtemelen istersen yine de dene içinde şüphe kalmasın belki 2. Kez yumurtlama olacak
christmasvibes esmerella37 aa cok ilginc bu kadar koyu olmasi ikinciye yumurtlamis olabilir misin, adete ne kadar varken boyle cikti
Berel06 esmerella37 Benim kullandığım ovulasyon testleri de bundan Ben hamileliğimi bu şekilde öğrendiğimde Benimki tam tersiydi sizinkinde silik olan yer Ben de çok koyuydu
esmerella37 christmasvibes 3-4 gun kala boyleydi blmiyorum ama adetımı oldum gene gununde yumurtlama olsaydı adetim gecikirdi blmiyorumm nedem oldugunu bende hep gebelık sanıyordum artık inanmıyorum onada malesef 🥹
esmerella37 Berel06 iste benmkide koyu yumrtlamada bukadar koyu gormuyorum ben adete yakın daha koyu oluyor
Mihrimahvuslat Berel06 bence kan versin öyle şimdiden umutlanmasın 😑 2 Nisanda yumurtlama olmuş üstünden sadece 1 hafta geçmiş çünkü, inşallah hamileliktir ama insan umutlanip negatif gördü mü daha kötü 😑