Neslikara ben yurtdışında kalıyorum , burası sağlık konusunda berbat , benimde uzun bi süre sonra bir kaybım oldu , 9 haftalıktı kalbi durmuştu ilaçla düşürdüler . Sonra yine denedik olmadı , Türkiye’deki doktorumla konuştum Bu ay gelecem aşılama önermiştiniz yapalım mı artık dedim tamam dedi. Gelince buraya reglinin 3. günü gel dedi , neyse biz tatile gittik araçla uzun yollar yaptık , hastalandım röntgen falan çektiler , serumlar , ilaçlar … Sonra bekle bekle regl olmadım . İznimiz bitmek üzere idi , ben randevu aldım doktoruma gittim . Dedim ben regl olmadım , iznimizde bitiyor , dedi daha önce gelseydin ben sana regl gördürürdüm , bi bakalım rahmin durumuna dedi, ultrasonla bakarken rahim duvarında kalınlık görüyorum , ve bi kese görüyorum sanki dedi, hamilesin kan ver emin olalım tekrar dedi , kan verdim öğleden sonra çıkar ara dedi beni 😊. Bekleyemedik eşimle ara dedi aradım hayırlı olsun dedi hamilesin , biz şok olduk tabi , birbirimize baktık . Doktor ve yanındaki hemşireler bizden çok sevindi düşünün sesleri telefondan duyuldu . Sonra tabiki sevincimizi beraber yaşadık . Şimdi 35+6 yız kızımla . Bizim hikayemizde bu . Herkes sağlıkla hayırla doğurup büyütsün kuzusunu , Allahım bekleyen herkese yaşatsın bu duyguyu 🤲🫶🫶( biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim)