Bircanyavuz270 Kizlar göğüs uclarim çok hassas ve bel ağrım var adet çok kısa sürdü bu ay leke leke oldum bitti ama teste yaptım negatif 😥😥
Beggg Bircanyavuz270 açıkçası benim tek belirtim göğüs ağrısıydı regle göre daha ağrılı ve gün geçtikçe daha da artan bir ağrı şeklinde, hamile olduğumu düşünmüştüm direkt tesstte negatif çıkmıştı doktor kan tahlilleri isteyince öyle öğrendik