Golirem Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim şeker yüklemesine gerek yok dedi doktorum siz ne düşünüyorsunuz istersem yapabileceğini söyledi yaşım 25 gençsin değerlerinde normal dedi sizce ?
Badem_gozlum_ Golirem değerlerin normalse yaptırma istersen de yaşla alakası yok bence 21 yaşında diğer gebeliğimde şeker çıktıydi
fbulut97 Golirem ben 16.haftamdan beri diyetisyene gittiğim ve diyetime uyduğum halde kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Açlık kan şekerim düşük çıkıyor ama yine de bazen belli olmuyormuş ben şahsen yaptırmanızı tavsiye ederim
ST55 Golirem ay ne güzel yaaa keşke benimki de yapmasaa istemiyorum dedim mecbur yapıcaz diyor herseyim normal oldugu halde😔cook sanslisin