Betulsarda o gelisim geriligi degil canim. 3,4 gun arada fark olmasi onemli deilmis benimde oyleydi. Gec dollenme dedi. Daha onceki aylarda adet duzensizligin falan varsa onlada alakali olabilirmis. Birde birden fazla doktora gidiyorsan illa birinin ultroson cihazi farkli cikiyor.