Bugün 27+0. İkiz olduğu için galiba kocaman bir karnim var, oturamıyorum, ayakta fazla duramıyorum. Rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm, hunilesme var, hep yatıyorum. Sağa sola dönmek bile acı veriyor bazen. Ama olsun, yeter ki onlar zamanında saglikla gelsinler, ben razıyım yatmaya. Allah hepimize saglikla kucağımıza almak nasip etsin