DenizDnz- 1850 tl ydi bir ay kadar önce. Ora takipli değilseniz önce kadın doğuma giriyorsunuz. Onun için de 350 TL mi öyle bir şey ödüyorsunuz. Ama şu var, günü zar zor buldum. Bi de detaylı ultrason doktoru iyiydi ama verdiği görüntüler, mesela çocuğun yüzü hiç net değil galiba ultrason aleti çok iyi değil. Benim kendi kadın doğumcumun verdiği görüntüler bile daha net.