Bhrbynl Kızlar 25 haftalık gebeyim ve sanırsam idrar yolu enfeksiyonu kaptım çok yanmama var oda karin ağrısı yapıyor . Ve köye kaynanama geldiğim için şuanlık doktorda gidemiyorum. Doğal yöntemle bunu halletmem mümkün nü
anneoluyorm_ Bhrbynl ben de idrar yolu enfeksiyonu olmuştm bol bol su iç doktorum bide tek kullanımlık toz vermişti
Bhrbynl Banada doktor toz vermişti kullandım ma sürekli kqpıyırum ve şuan doktora gidemediğim için de doğal yolla halletmek istiyorum