Dyg34 Bizim için zararsız fakat doğumda bebeğe geçme riski olan ve onun için zararlı bakterilerin tespiti amacıyla yapılan bir test.
Kulak çubuğu gibi bir çubuk yardımıyla popodan sürüntü alınması şeklinde yapılıyor, 1 dk bile sürmüyor, acısız, sıkıntısız😊 Vajinal olarak da yapılıyormuş, ama benim doktorum ona daha önce baktığı için sadece rektal baktı bu haftada. Ben şuanda sonucu bekliyorum, 35+5 teyiz. Kadınların çoğunluğundan pozitif çıkabiliyormuş, o yüzden yaptırmak ve doğum esnasında bilmek önemli.