Paramedik16 Gul_27 ikizlerim için sleppy bio natural ve prima karışık kullanıyorum ikisindende memnunum prima tabi ki bi tık daha iyi bebeğin cildine görede değişiyor kimisine prima yaramıyor biraz deneme yanılma yöntemi bez işi
Gizem_cetinbas Gul_27 can bebe o kadar güzel ki altını her değiştirmemde poposu kup kuru oluyor sanki pudra dökmüş gibi ikinci gebeliğim can bebeye devam etmeye düşünüyorum yenidoğan stoğu yapıyoruz 😊
Yeniannis_ Her bebeğin cildi farklıdır Bence deneyerek ilerleyin Sleepy diyorlar bi bakıyorsun bazılarına iyi gelmiş bazılarına kötü Bende deneyerek ilerleyeceğim , cünkü şu marka desek nasıl bişeyle karşılaşıcaz bilmiyoruz
Gul_27 Paramedik16 bende sleppy almayı düşündüm ama sleppy bebeğin cildinde pamukcuklar bıraktığını ve tasirma yaptığını duydum siz böyle bir sorun yasadinizmi
Gul_27 Marka konusunda kızlar herkes bişey söyluyor ben hangi marka alacağıma karar veremedim neye alistirirsan onunla devam etmen gerekiyor diyenler var
Paramedik16 Gul_27 bezi biraz boşluk kalmadan düzgün takmak gerekiyor yok canım ben herhangi bi sorun yaşamadım her kaka yaptıktan sonra mustela veya hameten pişik kremi sürüyorum bide popolarına
Gul_27 Paramedik16 Anladm canm sleppy kaç çeşit bezi var yeşil renkli olan var mavili olan var sarılı olan var paket renkleri farklı oluyo
Gizem_cetinbas Gul_27 valla sayısını net şu kadar diyemem yaklaşık zaten 3 4 ay boyunca yenidoğan kullanmış biri olarak söylüyorum benim 2.760 doğmuştu oğlum o yüzden 4 ay boyunca yenidoğan kullandım o yüzden aşırı çok almıştım şimdi doktorum yine aynı kilolarda doğar dedi o yüzden baya bi aldım yaklaşık 20 paket stok yaptım daha da Alicam yarım saatte bir değiştirdigimizi düşünürsek az bile şuan aldığım
Paramedik16 Gul_27 sleepy natural sleppy bio natural ve sleppy extra var sanırım biz bio natural kullanıyoruz