Melekannesi001 29 haftalık hamileyim. 3 ay önce 20lik dişim apse olmuştu çekilmedi ilaç kullandım geçmişti şimdi de tekrar ağrıyo ve şişmiş. Hamilelikte 20lik dişini çektiren oldu mu? Süreç nasıl ilerledi ? Ağrı vs?