Arkadaşlar dün arkadaşım adetine 5 gün kala kan verdi. Gebelik belirtileri vardı. İlk çocuğu zaten beklemeden olmuş ikinciyi düşünüyorlar. Kan tahlilind ebir tuhaflık var. Normal şartlarda referans aralığı 0-5 olur. Bu sonuçta 5-25 yazıyor. Ve değeri sıfır görünüyor. Ama sonuç referans aralığı dışında diyor. Görüntüleri atıyorum. Başına böyle bişey gelen var mı?

