Mervegc Grip degilim ama boğazım kuru nefes darlığından kaynaklı gibi o da öksürük yapıyor. Haftaya doğumum var büyük ihtimalle. Böyle son haftalarda olabiliyormuş siz de yaşadınız mı? Nasıl geçirebilirim?
Nihlal Mervegc 33. Haftadayım bende hasta oldum sanıyorum gıcık gibi kuru bi öksürük var son haftalar diye mi oluyormuş yanii🧐
Mervegc nur34_ yani grip desen grip degilim sadece boğazda sıkıntı. Geçen uygulamada yazıyordu zaten akcigerlere olan baskıdan nefes darlığı sonrası boğaz kuruluğu öksürük diye
Mervegc Nihlal benim 10 gündür falan var 38. Haftamdayim uygulamada yazıyordu son haftalar olabiliyor diye
nur34_ Mervegc evt ayni sekildeym bnde hasta degilim sadece gece uyanmalarda sag kulagimn agrisj oluyor her gece yasiyrm gunduz hic birsey yok gece agriyor birde oksuruk