Kızlar tanımız sebepsiz incelttiler 2 aşılama negatif be 2022 eylülde tüp benek yaptırdım öğrendiğimde pozitifti ama doktorum düşük değer belliler dedi ve gün gün betam düştür olumsuz oldu beni çok etkilemişti tüp bebektende olumsuz sonuç almak çok ağladım . Şimdi eşim donmuş embriyolarımızdan deneyelim diyor ama ben korkuyorum yine olumsuz sonuç alırım diye denemekte istiyorum 2. Kez yapıp olumlu sonuç alan var mı yardımcı olur musunuz