havvaatk şöyle ki normal doğumda o AN sancı çekiliyor tabii herkesin bünyesine göre farklılık gösterebilir bazısı hemencecik doğuruyor bazısı geç bunu öngöremeyiz,sezeryan ise o an kolay ama sonuçta ameliyat gibi bir şey ve sonrası biraz daha zor ve sancılı olabilir gerçi bu da yine bünyeye göre değişiyor çevremde sezeryan olup hemen iyileşen de var çok kötü kimse bana böyle bahsetmedi diyip geç iyileşen de. Düşününce normal doğumun sonrası daha kolay ve güzel gibi geliyor çevremden de duyduğum kadarı ile evet o an sancı çekiyorsun ama doğurduktan sonra kendine gelmen daha hızlı olabiliyor ve sonrası her anne için daha önemli çünkü bizi her anlamda bekleyen minik bir birey olacak ona yetmek zorundayız. Herkesin tercihi farklı bünyesi acı eşiği çok farklı,ikisi de düşününce korkunç gelebiliyor ilk deneyimse özellikle, mantığınıza hangisi yatıyor ise onu seçin🕊