Kızlar 12. Haftaya kadar hiçbir belirtim yoktu ne bir mide bulantısı ne bir ağrı nede başka bir şey 3-4 gündür aşırı kusuyorum ve kusarken afedersiniz zehir gibi acı kusuyorum sizlerde nasıldı çarşamba günü doktor randevum var acaba bir sorun mu var bende bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu için tecrübeli değilim