Yusufii kendi sancın girer Bi anda sorna durur nefes aldırır yani aralıkla girer ama suni sancıyı direk bel ve kasığa vuruyor Aralık yok masaya geçene kadar aralıksız o sancıyı çekiyorsun ben nefes darlığı yaşamıştım ilk gebeliğimde suni sancı dan dolayı çıkarttılar buhar verdiler sorna açılmama çoğaldı doğum yapmıştım Allahım herkese kendi sancısıyla doğum yapmayı nasip eder inşaAllah 🤲