Senaa25 Cevap verirseniz çok sevinirim ona göre randevu almak istiyorum da eğer öğlen yapılıyorsa benim için daha uygun
Minesmz Senaa25 üçlü tarama testinde bişey yok kuzum sadece ultrasondan bebeğine bakacaklar ve kan vereceksin 9gleden sonra gittim bende iki gün once
Senaa25 Minesmz anladım canım çok teşekkür ederim bende salı günü öğleden sonra izin Aldım o yüzden sormak istedim
Minesmz Ozlemmm35 normal doktorundan randevu aliyosun kuzucum ona söylersin üçlü taramayı ztn gidip tek yapacağın kan vermek
Minesmz haticeSar5- Valla kuzucum benim 16.haftamdi cinsiyet de ogrenebilirdik ben ablamla sabahtan kahvaltımı yaptım 11 gibi fln saat14.15te randevum vardı hiçbir sorun olmuyor kan veriyorsun doktor ultrasonda bebeğine bakıyor bu kadar cnm