nur34_ hayırlısıyla gönlüne göre bir yer bulur doğumunu yaparsın inşallah senin cok az kalmış evet 😊 biz daha 28 haftalığız safa hastanesiyle anlaşması var benm doktorunda inşallah iyidir orası ben hiç gidip bakmadım 🫣 bht klinik ve acıbadem 25 bin dedi doktorum malesef o kadar da bütçem yok. İçine sönmeyen yerde de gercenten yapılmaz doğum haklısın