Ayse0885 Canım aslında 36 haftaya kadar bir problemim olduğunu düşünmüyorum Normalde Üniversite Hastanesinde takipliydim arada bebeği görmek için bulunduğum ilçedeki Devlet hastanesine de gidiyordum Çünkü orada çok sevdiğim bir doktor var ve çok ilgili orada tansiyonuma bakarlarken tansiyonumun yüksek olduğunu fark ettiler sonra doktor bunun çok önemli olduğunu ve takip etmem gerektiğini söyledi hatta yatışımı yaptırmak istedi Ben istemedim sonra bu durumu Kendi doktorumu anlattım o da bir hafta boyunca bana tansiyon takibi yapıp kendisine iletmemi söyledi birkaç gün sıkıntı yoktu bir sabah kalktığımda çok midem bulanıyordu ve gözlerim çok bulanık görüyordu Tansiyonumu ölçtüğümde hep çok yüksek çıktı Bir iki saat daha ölçtüm hiç düşmedi bu durumu doktoruma yazdım hemen gelmemi söyledi 37 haftadaydım gittim hemen zaten beni ameliyata aldılar Ben doktor yönünden şanslıyım 2 Doktorum da çok çok iyi ama şükür Sıkıntı olmadı nefes alması ve kilosu yeterli olduğu için bir sıkıntı yaşamadık ama 5 gün hastanede yattık Araştırma Hastanesi olduğu için çocuğu sürekli takip ettiler çok fazla inceliyorlar o yönden çok iyi bir hastane Hacettepe Hastanesi