adenimm_ Kızlar 27. Haftadayım çatlamaya başladım, var mı geçiren bir yolu ? her gün sabah bio oil akşam da lierac sürüyorum ve vazelin ama yine de olmaya başladı ya daha da artarsa 🫣🥺
Ao526- adenimm_ Doktorum çatlağın genetik olduğunu söyledi. Deri ile alakalıymış genelde anneden alıyormuşuz. Annem bana hamileyken karın bölgesi çok çatlamış. Henüz 8 haftalıkken bio oil kullanmaya başladım 21+1 Şuan 🙈 henüz çatlağım yok ama ara ara böyle tatlı tatlı kaşınıyor 😂 bilmiyorum ne olacak
hayalperest2310 adenimm_ 36 haftada başladı bildiğin harita oldum canım hiçbirsey de kullanmamıştım 😂😂
adenimm_ Melekler12 evet kaşınıyor bide kaşımamak lazım ama ben dayanamayıp hafifçe kaşımıştım offf 🫤
adenimm_ Ao526- evet kaşımamak lazım ben kaşımıştım hafif te olsa benimde hiç olmamıştı dün akşam baktım hafif başlamış çatlamaya inşallah artmaz 😒
hayatisigi Bende de 30 gibi başladı. Alt karında baya oldu sıra sıra nerdeyse göbek deliğine kadar. Görüntüsü ayrı dert ondan kötüsü benim canım yanıyor 36+5im. Ve sezaryen olcam bakalım ne zamana düzelir kim bilir
adenimm_ hayatisigi off ya valla inşallah daha da artmaz sizin başladıktan sonra çatlaklar çoğaldı mı 😒 insanın canı yanıyor dediğiniz gibi gerildikçe bide kaşınması var😏
adenimm_ hayalperest2310 ben o kadar kullanıyorum sabah ayrı akşam ayrı kullanmasam gam yemem de kullanıp da olunca insanın canı sıkılıyor 😒
hayatisigi adenimm_ maalesef başta 5-6 taneydi şimdi sol yandan sağ yana sıra sıra gidiyor. Kaşınma da son 2-3 haftadır fazlalaştı karnım kaşınıyor maalesef 🥹 inşaallah en kısa zamanda çatlaklardan kurtuluruz
hayalperest2310 adenimm_ genetik olduğunu bildiğim için açıkçası gerek duymadım annemde de çatlak yoktu ona güvendim çatır çatır catladım valla 😂😂😂
poyrazin_annesi28 adenimm_ Engel olamazsin ne sürersen sur. Harita gibi oldum ben de 26 da çatlamaya başlamıştım 😄
Merve0227 adenimm_ canım onlar sadece çok fazla çatlamanı engelliyor eğer genetikse veya çatlamaya müsaitsen çatlıyosun malesef kantoron yağı sür derim oda etkili bayağı en azından daha az olıyor
Merve0227 adenimm_ kaşınmaya başladığın her an nemlendir çünkü en çok çatlamalar o zaman oluyor aslında ve hiç hiç hiç kaşımamalısın