Monarosa06 Kızlar bebislerinizin magnetlerj hazır mı? Yaptıran varsa görsel paylaşabilir mi fikir olsun fiyatı bilgisi ve nereden yaptırdığını yazarsa yaptıracaklara fikir olur ben henüz karar veremedim 🤗🌸
Minis122 Monarosa06 ben yapıyorum cnm mag lnet acacak pleksi modeller ve aksap baskili.modeller sayfama bakabilirsin. Cikolata dusunuyorsan bu sekilde ahsap kutu icinde 48 adet cikolata yaoiyorum 175 tl
Yazmelegi_ Monarosa06 bende magnet düşünüyordm da sadece annenane babanne ve bende duracak diğerleri eminim atacaktır o yüzden çikolata dusunmeye başladım
strong_mom Monarosa06 https://imgyukle.com/i/QWKuoQ ben Instagramdan hayal_atolyemizz diye bir sayfadan yaptırdım. Adet fiyatı 4 TL idi, kapıda ödeme ile sipariş verdim, bir hafta içinde geldi. 4 adet magnette hediye olarak yapmışlardi.