Yagmurr1 Kızınızın cinsiyetini kaçıncı haftanız da öğrendiniz arkadaşım 13. Hafta da erkek bebeği olduğunu öğrendi de kız olursa onlar daha geç gösteriyor diyor öyle mi sizler kaçıncı hafta da öğrendiniz kızlar daha mı geç görülüyor
Gebe_hanim Yagmurr1 12.haftada kız olabilir dediler 16 kesinlikle kız dediler yani sanmıyorum o gösterir göstermez olaylarını
tubimom Yagmurr1 evet ben kızımda 20 . Haftayı geçmişti öğrenmiştim oğlum olacak şimdi 16 da öğrendim
guzelanne01_ EbrKzlky hiç benzetmedemi yapmadı canım doktorun mesala bana doktorum 12+6 da %99 erkek dedi sonra başka doktora gittim 14 ve 16 da benziyor dedi 18 de netleşti
Yagmurr1 EbrKzlky o zaman konu tamamen bebeğin göstermesiyle alakalı kiz da olsa erkek de olsa göstermeyince göstermiyor 😂
guzelanne01_ Yagmurr1 12+6 da oğlum olacağını 14 haftamda kızım olacağını öğrendim☺️Ama sanırsam bu hurafemidir bilmem genelde kızlar gizliyor erkek direk gösteriyor
BernaOmer guzelanne01_ Bizimde belli degil gördümü söylemedi dedim doktor 14 haftada bacak arasını kapatmış dedi ikincide söylemedi detaylı ultrason dedi 