Kızlar az önce beta baktırdım değerim 405 çıktı. Aylardır folik asit kullanıyodum ya hamileysem diye ağır kaldırmıyodum . Bu ay tek ilişki oldu zaten olmaz diye folik asidi bıraktım tüm evi deli gibi temizledim aşırı ağır kaldırdım koltuk vs.. Çok kötü beslendim kola içtim bolca sigara içtim salam sosis yedim.. Az önce sonucumu öğrendiğimden beri ağlıyorum. İlk ayda İnşallah çok sorun olmaz demi nolursunuz rahatlatın beni 😢😢😢
Bide tansiyonum 5 e 8 çıktı oruç tutuyorum doktor kontrolüm cuma günü ozamana kadar kendim ne yapacağıma karar vermem lazım oruç tutmalımıyım bebeğime zararı olur mu