Dudu1988 yaa birde şu var erkek olsa 16 ya kadar muhakkak anlaşılıyor. Biz 10. Haftada test ile öğrendik cinsiyeti 1 hafta sonra 11. Haftamızda kabak gibi belliydi oğlumun pipisi yani illa bir kontrolde olmasa diğerinde pozisyon çok uygun oluyor detaylıda belli olur bir iki hafta sonra :) ama kız bence ömrü güzel olsun yavrumun elbette ikisi de aynı evlat ama insanında illa gönlünden geçen bir şey oluyor :)