Sernnnnn- YesimMm- suni sancı ve fitil yardımıyla, doktorum istersen o tarih arasında doğumu gerçekleştirebiliri dedi
Hazalca Sernnnnn- kendi isteğimle değil de normal doğum olmayacağı için doktor gün vermişti ama ağrılarım çok artınca dayanamayacak kadar zorlanınca 38+4 de yapmıştı doktorum. Kalabildiği kadar kalsın canım eğer özel bir durumun yoksa tabi.
Sernnnnn- YesimMm- bebeğimin gelişimi tamamlanmışsa doğum yapmak isterım. Fakat merak ettiğim açılma kaç saat sonra filan olur
YesimMm- Sernnnnn- saatlerce sancı çekip açılma olmayan çok insan var sonu sezeryan ile gerçekleşen. Onu demek istedim bende sancı su patlatma fitil ile kesin açılmada olmayabilir. Hele hiç açılma yoksa baya sıkıntı yaşarsınız. Gelişimi kilosu nasıl bebişin.
Hazalca Sernnnnn- sağlıklı bir gebelik ise 38 de doğan bebeklerde zamanında doğmuş sayılıyor. Bizde her şey iyiydi şükür kilosu vs ama şimdi ki gebeliğimde 40 haftaya kadar beklemek isterim nasip olursa, içerde ne kadar kalırsa o kadar iyi bebek için 🙂