Cicekk2828 Hulya1- kullanıyorum ama bi ise yaradığını düşünmüyorum eczacı bayan bu ilacın daha çok kabızlığı iyi geldiğini söylemişti
Binnur-cam Hulya1- ben 16 17 haftamdan beri kullanıyorum şikayetim olmadan vermişti doktorum 38+5 oldum hala kullanıyorum şükür bi sorun olmadı.. Gece yatmadan 2 saat önce alıyorum ağırlaştığım için kalçam vs ağrıyodu rahatlatıyo hemen …
annekuzusu_ Cicekk2828 bana da verdi doktor mogvital suya katılani begenmedigim için magosit verdi ama 3gundur magvitali bırakıp buna geçtiğinden beri vajina kemik ağrım bacak bel heryerim ağrıyı bende işe yaramadigini düşünüyorum birakicam hiç bir işe yaramadı
egesmommy Cicekk2828 bende kullanıyorum bi işe pek yaradığını düşünmüyorum kabızlığada iyi gelmiyor bu arada maalesef en azından benim için
Cicekk2828 annekuzusu_ ever suya katılan bi nebze olsun daha iyi gekiyo ama eczacı bana reçetesiz alınan magnezyum onermisti fiyati farklı tabiki ama elimdeki bitince onu denicem ocean extramag diye