Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık ve kabızlık yaşıyor dün değil ondan önce ki gün ikindin 4 te büyük tuvaletini yaptı dün hiç yapamadı gece de yapamadı sürekli ikiniyor normal gazını çıkarıyor ama tuvaletini yapamıyor çok zorlanıyor en son ağlıyor bebeği kabız olan böyle bir şey yaşayan anneler neler yaptınız lütfen yardım edin bu arada erken doğduğu için anne sütü ememedi 1 ay küvezde kaldı ek mama yiyor oda gaz yapabilir sancı için nurse harweys kullanıyorduk fayda etmedi doktor vicol verdi bu kezde kabız oldu