07.04.2023 gecesi saat 1 de 5 dk da bir gelen kasık ağrımla hastaneye gitmeye karar verdik.Hastane yakın olduğu için biraz yürüyelim sonra arabaya bineriz dedik.Neyse işte hastaneye geldik beni doğumhaneye çatala aldılar bi baktılar ki 5 cm açılma var.Hemen yatış verdiler, neyse işte nstde sancılarım 100 çıkıyordu resmen ve bu kendi sancımdı, sabah 12 ye kadar kendi sancımla acı çektim en son 8 cm oldu açılmam aklıma epidural istemek geldi ama artık geç olmuştu yapılamazdı tabi artık ben dayanamıyordum ölmeyi diliyordum o kadar kötüydü ki geçmiyor asla dk başı ağrı giriyor ben kıvranıyorum yatak başlıklarını falan koparıcam nerdeyse, artık ağlıyorum beni sezeryana alın diye, az kaldı yapabilirsin diye diye sezeryana da almıyorlar, 8 cm açılmayla sezeryan olma boşa mı çektin diyorlar ama ben 10 cm olmayı beklemeyi geç 1 dk bile bekliycek halim kalmamıştı, halimi gören ağlıyordu.Sonra işte yalvara yalvara sezeryanı kabıl ettirdim.Ameliyathaneye gidene kadar hala doğum sancısı çekiyordum, spinal istedim ama spinal malum belden yapılıyor fakat bir dk bile oturamadım ki belimden iğneyi yapsınlar, o yüzden orda da vazgeçtim beni hemen genel uyutun ben dayanamıyorum dedim direk uyuttular.Daha sonra çıktıgımda bebeğim yoktu küvöze almışlar, oda benim gibi yorulmuş solunum sıkıntısı yaşıyordu çok şükür gördüm onu iyi ama takipte kalması gerekmiş.Yani kendim hemşire olmama bilinçli olmama rağmen bu kadar acıyı nasıl yaşattım kendime bilmiyorum.Normal doğum taraftarı bi insandım ama 13 saat boyunca ölüm sancısı çekip sonra sezeryan olmak kadar ahmakça bişey yok.Kendinizi asla şartlandırmayın doğum yolunuz için, hayırlısı neyse o olsun, sakın inada bindirmeyin hiçbişey canınızdan önemli degil.Şuan da ikimci günü hastanedeyim hala ağrım çok tek başıma kendim kalkıp yürüyemiyorum bebeğim zaten yogun bakımda, süt desen stresten gıdın gıdım geliyor.Allahım bütün bebeklerimize şafi ismiyle şifa versin inşallah, sizde bebeğim için dua eder misiniz🥺♥️