ipekmom_ Brisii ben oda süslemesinide kendim yapıcam o yüzden orta boy kullanıcam bidaha poşetle çantayla uğraşmıyım hepsini tek valizde götüreyim dedim, ama sadece kıyafet için yeterli olur bence