Leilani Kubrakskn bir tanıdığım var Ayaz isminde ve üç yaşında öyle sevecen öyle enerjik ve neşeli biri ki hiç yorumlarda ki gibi soğuk değil isimden dolayı 🤷🏻♀️ bu arada güzel bir isim :)
Kubrakskn Leilani karakter meselesı yanı ismi soğuk diye kendıde soğuk olcak diye bi kural yok ama anne baba olarak bizi düşündürüyo 🙃 tesekkür ederim güzel yorum gördükçe daha bi ılımlı geliyo isim 🥰
Kubrakskn Oxgee aynen öyle her ısme yorum yapan oluyo muhakkak ama iste arada kalıyoruz anne baba olarak en güzel ismi taşısın istiyoruz 🥰
Kubrakskn Sulte iki isimi koysak diyede düşünüyoruzda o yüzden sordum genelde 2 isim koyup ilk isim kullanılıyo sanırım 😊
Bellabells Kubrakskn söylenişi duruşu güzel ama 2. Oğlumu bekliyorum ve bu ismi anlamından dolayı tercih etmedim
AyazArya Kubrakskn oğlumun adı Ayaz denildiğinin aksine çok güleç ama baya bir hareketli hiç yerinde durmaz :)
Kubrakskn AyazArya talha ilk oğlumun adı uslu olur Talha’lar derdı herkes tam tersi bakalım ikincimiz nasıl olcak ayaz yada arasa karar vercem artık teşekkür ederim yorumuz için 🫶🏻