Tbsra95 Bade0022 ben ya sıcak suya bir bardak için bir tane atıyorum bekletiyorum içiyorum ama adetteken tabi birde detosk ta yapıyorum limonlu maydonoz lu tarçınlı iyiyce sökküleyim ve de şişkinlik gitsin diye
-_Esra_- 1 litre suyu tencereye koy içine bir tane Çubuk tarçın at 2 tane de karanfil at ocağın en Büyük gözüne koy kaynamaya başladıktan sonra 5 dakika tut altını kapat bu şekilde yapıyorum ben :) şeker koymuyorum
Bade0022 -_Esra_- ben 1 kupaya 2 çubuk koydum kaynar su döktüm demleme usulu 1 litreye 1 cubuk az değilmi benim elim aza hiç gitmez 😂😂
Rumiars Bade0022 bende senin gibi yaptım 1ltye az geldi bana da , ille kaynatmak mi gerek bende şurada durayim
-_Esra_- Bade0022 ben 1 kupaya 2 çubuk koydum Çok fazla Fazla tarçın zararlı illa kaynayacak bir de kaynamadan özü çıkmıyor suya
Rumiars Bade0022 AA olabilir bugün de kaynatıp deneyeyim 37+5 bekliyorum kendi sancım gelmezse bebek önden gidiyor cuma sabah yatisim yapılıp suni sancı verecek doktorum kendi sancım acilmam olsun diye yapmadığım şey kalmadı kafayı yicem xhdhd sen kaç haftalıksin canm
Bade0022 rncst doğumu kolaylaştırıp rahimde açılma yapıyor 37 den sonra öneriyorlar haftanız küçükse siz yapmayın doğum yaptıysanız içebilirsiniz ama hem kan şekerini düzenler hemde söktürücü özelliği var
AnnelikSeruvenimm Bade0022 arkadaşım ben 37+5 im nasıl kullanmam gerekiyor anlatabilir misin lütfen 💜
Bade0022 gmzerdm @AnnelikSeruvenimm Doğumu kolaylaştırıyor rahmi açıyor sancı başlatıyor diyorlar ben 1 kupa suyun içine 1 çubuk tarcın koyup kaynattım içtim sabah ve akşam ilk defa bugun denedim kasıklarımda hafif sancım var şuan bakalım inşallah devamıda gelir 37.haftadan sonra kullanılmasını öneriyorlar
Anakuzusu Bade0022 ayy bendede tık yokk 37+6 olduk artık doğsun istiyorum ya deneyeceğim demleme usulü olucak yani