Fiyatı konusunda bir şey diyemiyorum, ilaclar dahil ne kadar ödedik ama Funda hanım bizim de doktorumuzdu. Çok ilgili ve pozitif bir doktor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Biz mugladan İzmire gidip geldik sırf onun için. 39 yaşıma, kistlerime ve de azalan yumurta rezervime rağmen ilk denemede tuttu, hatta 2 adet embriyo transfer edildi, cok şükür şuan ikisi de benimle 🙏🧿🥰 27. Haftayı doldurduk. Insallah sağ salim kucağımıza alırız. Mutlaka gidin, muayene olun, kendisiyle tanışınca anlayacaksınız zaten. Kendisine güvenin ve tavsiyelerine harfiyen uyun. Bu arada kendisi doçent, yani bilgisi tecrübesi sorgulanmaz. Rabbim size de en yakın zamanda saglikla nasip etsin.