Nazzaslan ben geçen hafta Tuzla devlette yaptırmıştım. Doktor 75lik istedi ilk önce gidip açlık kan şekeri verdim ayrıyetten parmaktanda baktılar daha sonra içeceği verdiler içtim içtikten 1 saat sonra kan verdim. Bekledim kan verdikten 1 saat sonra tekrar kan verdim