Shefa Merhabalar 30 martta yumurta çatladı. Bugün yine yumurtlama testi yaptım lh yüksek çıktı. bu normal mi
sehrengiz_8 Shefa evet yükselir pil yapar yine testlerde iki kez gebelik geçirdim biri sağlıksız gebelikti ovulasyon testleri ile öğrendim