eveb19 Tekden de geçen sene arkadaşım Doğum yaptı erken olmak zorunda oldu Doğumu bebeği küveze Pamukkale üniversite hastanesine gönderdiler arkadaşımı yoğun bakıma aldılar yanında biri öldü yaşamadığı rezillik kalmadı Tekden de. Bana da sıkı sıkı tembihledi kesinlikle gitme diye. Tabi bu ekstra bir durum ama sonuç olarak yaşandı. Her devlet hastanesi kötü olmadığı gibi her özel de iyi değil.