Kızlar artık 37. Haftamdayım doktor perine masajı önerdi lakin bileniniz vardır yapasım asla yok ama kesisiz doğurma imkanın çok yüksek bu masajla diye de doktor çok ısrar ediyor o sebeple taaaam kolları sıvıyorum ama sonra diyor neyse boşver atsınlar dikiş 😀😀
Bu masaj ile pozitif normal doğum hikayesi olan var mı ?
Ya da masajı kendi kendine rahat yapan var mı tek sorun bende mi 😀😀