Erken yaptın demeyeceğim arkadaşım regle 6 gün kala öğlen saatlerinde yapmıştı silik çıkmıştı ama hemen kan vermedi adet gününü bekledi size tavsiyem bence biraz daha bekleyin adet gününde tekrar test yapın çıkarsa kan verin çıkmasa boşuna vermeyin gecikme olursa verin ki suan bile stres yapmışsın Buda sizin adet tarihinizi etkileyecektir kendını rahat bırakın böyle yaparsanız 6 gün geçmez neden umutsuzluğa kapılmak istiyorsunuz bekleyin ve mucizeler sizi bulsun inanın en güzeli suprız olandır hakkınızda hayırlısı ( sizi kırmak için yazmadım sadece fikirlerimi söyledim)