Sedefibrahim Hatice_1241 hissetmek için şuan çok erken bende yarın gidicem ama muhtemelen erken olduğu için söylemiycek cinsiyet benek gösterirse belki bi tahminde bulunur ama muhtemelen bir ay sonra çağırır cinsiyet için
Elifkskl Hatice_1241 cinsiyet için erken en erken 16.haftada söylüyor dr. Hareketini pıt pıt hissettim alt karnımda oğlumda da böyleydi. Usg ye göre 10 haftalık benimki
Hayrnnisaors97 Bugün 12 haftalık olduk yani karnım da kalp atışı gibi pıt pıt oluyor ama bebeğim mi yoksa başka mı bilemedim
Hatice_1241 Hayrnnisaors97 benim iki kızım öyleydi ama şimdi hiç birey hissetmiyorum kısmet bakalım bende bayramdan sonra gidicegim
Hatice_1241 Sedefibrahim kizlarimda pit pit hissediyordum bu 11 +3 günlük hiç bisey yok sabahları sadece toparlanır yumruk gibi bisey kasikta
Sedefibrahim Hatice_1241 vallahi ben hiç bişey hissetmiyorum hiç biyerim de sorun bende sanırım inşallah kötü bir şey yoktur
Sedefibrahim Gamgamze ya bende öyle düşünüyorum herkeste farklı demekki bu arada kasık ağrınız oluyormu bu hafta benim oldu da bi kaç kere normalmi acaba
Mervebyk Merhaba kızlar benimde 3 cu gebeliğim 11 haftalik oldu bugün kizlarimda hep kasiklarim ağrıdı bu gebelikte yoktu bu hafta iki kez ağrıdı bayağı
Merve2014nehir Bizde 9 haftalığız şuan benimde sağda veya arada solda pıt pıt atıyor normal mi böyle olması