Hepimizin bildiği özel hastaneye gidiyordum ama devletle hiçbir fark göremiyorum o yüzden bu kadar para verip böyle kalitesiz bir hizmet almak canımı sıkıyor. O yüzden en azından aynı standartta para vermeden de gidebileceğim için devlet hastanesini denemeye karar verdim. Rabia hocanın methini duydum inşallah memnun kalırım 🥹