TugceBasaran Devlet okulunda öğretmenim 32.haftada izine çıkmak istiyorum hangi prosedürler var ne yapmam gerekiyor kızlar var mı tecrübeliler
Senayl34 TugceBasaran 31+3 de gittim doktora söyledim rapor almam gerekiyor tam 32 hangi güne geliyorsa söyledi o güne randevu aldım direk verdi
Zynp-1 TugceBasaran canım tam 32 ye girdiğinde o gün doktora git doğum izni yazdırmak istediğini söyle o yazıyo sana bi kağıt veriyo onu da çalıştığın kuruma götürmen gerekecek
Tmtugbaa Bende yaklaştım o zamana acaba 31 hafta 2 gün tarzı o zamanlarda alınabiliyormu yoksa 32 de mi almamız gerekiyor