Z_e_y_a_gul Merhaba kızlar ben şuan özele gidiyorum doğum orda çok pahalı olduğu için doğum da devlet hastanesi ne gitsem bi sorun olur mu bakarlar mı acaba döktüruma ayıp etmiş olur muyum çok seviyorum döktürumu napsam