Nursan Nur16 bende 30+1 haftalık hamileyim benimde doğumum şubat başı diye görünüyor. Hayırlısıyla oğlum olacak💙🤗arada kasılmam oluyor ama normalmiş bu vakitlerde😊Rabbim hayırlısıyla vaktiyle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲❤️
Nursan Yildizim benim doktorum tahmini doğum tarihin 10 şubat dedi ve ultrason kağıdımda da öyle yazıyor🤔sizden daha öndeyim ama nasıl olurda sizden sonradır doğumum kafam karıştı😆